miércoles, 12 de marzo de 2014

LES EMOCIONS I ELS ANIMALS

Busqueu a la xarxa fotografies d'animals que experimentin emocions. Quines emocions creieu que experimenten? 
Jo crec que experimenten tantes emocions com nosaltres; com por, gana, alegria, tristesa, enfadarse, sorpres, curios, 
                                                                     
                                                                           
  Por 
           Pot ser que el gos agues fet alguna cosa dolenta i el seu amo li ha reganyat i per això esta així
Sorpres 
Aver vist alguna cosa impresionant com per exemple algun animal menjanse a un altre 
Enfadat  
Enfadat per algun motiu com per el territori o per què alguna persona que alguna persona l'ha molestat 



Busqueu a la xarxa en què consisteix la teràpia amb gossos, dofins, cavalls o altres animals. Anoteu i visualitzeu tot el que necessitareu per explicar-ho als companys de classe :Per quin tipus de persones es fa servir? Quins problemes intenten solucionar o mitigar? Podeu fer servir powerpoint / video/ fotos de la xarxa, etc.


Les teràpies amb animals consisteixen en fets com passejar jugar amb l'animal per guanyar confiança
Aquestes teràpies es fan quan són a les persones com discapacitats, persones amb retras mental, persones amb daltonisme, persones amb cançer o persones invidents etc 



Jo amb la meva opinió personal és que els animals si tenen sentiments perquè si algun dia noten si tens un mal dia ells estan per consolarta en el bons moments i sobre tot en el pitjors moments que pases i també he vist gossos que si el seu amo el pica o alguna cosa així es veu que no el fa molt de cas i te odi al seu amo jo opino i ho he vist alguna vegada.

Què en penseu vosaltres?
Heu vist mai pel·lícules on el protagonista sigui un animal, tipus LasieHachiko o Willy? 

Si n'he vist i aquelles pel-lícules m'agraden molt per que mostren la amistad amb home animal 


Penseu que és real que aquests animals senten aquests sentiments i per això fan el que fan, o són "invents" dels homes que voldrien que així fos? Per què ens agraden tant les pel·lis amb animals? Escriviu un bon paràgraf.
La meva opinió personal es que si al animal es coneixes des de petit pot ser que el animal tingui algun sentiment amb tu com amor, odi, amistad 
Però jo crec que els animals que mostren més els sentiments són els gossos, gats, hurons i més 
Tots els animals que tingut són gossos i m'he adonat que mostraven molt es seus sentiments com alegria, fam, enfadat, curios i això m'agrada molt dels animals com el gossos.


No hay comentarios:

Publicar un comentario