jueves, 12 de junio de 2014

Les emocions i la publicitat

1 El anunci que mes m'agradat ha sigut el de la quiniela amb el gos pancho
presentacio i la seva manera divertida de representar un gos i posar emocion que te el gos i una manera canina de pensar tambe ho tinc en compte.
2 El del  renauld  per que ho presenta amb molta gracia i tambe et fa pensar el que podries fer a un Renauld,
tambe juguem amb les situcacions i tracten de fer coses que expresssin alegria o por o algun tipus de sentiment
3 I per ultim el de la Fanta m'agradat per la menera editada molt bè i que m'agradat

Publicitat impactant:

1 Un dels anuncis que m'impactat a més que ja ho sabia es el dels pulmons negres el tabac es una cosa que em dona fastic i estic totalment en contra i també tracto de no ser un consumidor d'aquesta droga !

2 El segon que m'impactat es el de sobretot m'agradaria camiar-ho a tot el món que cap nen tingui que sufrir per problemes de polítics o pare irrespondables 

3 També resaltar que en vaig veure un anunci que a les noies en Xina més del 30% de les noies eren abortades o si ja havien nascut els pares les abandonven o simplement les mataven i aixo es una de les coses que m'agradaria que cambies i gracies a aquest anunci vaig comprendre que yo quan veia nenes xineses amb families españoles em poso a la seva pell i que en algun moment de la seva vida ha sigut un infern!!

SI M'AGRADARIA SER PUBLICISTA? 

Seria publicista per una de les coses que m'agraden com fer videovlogs de conferecies de videojocs o bè ser-ho de alguna cosa seria com a defensar als animals.

No hay comentarios:

Publicar un comentario